wtorek, 9 sierpnia 2016

Gry dla dzieci (5-10 lat) wydane w lipcu

Wakacje trwają w najlepsze. Wszyscy wypoczywają , buczą się i korzystają najlepiej jak się da z nieco kapryśnej w tym roku pogody.  Wydawcy też ludzie i odrobina urlopu również i im się należy. Liczba nowych gier nie powala, ale nie ma co narzekać. W oczekiwaniu na premiery można sięgnąć po nieco starsze pozycje, a może sięgnąć po coś co za pierwszym razem nie przypadło nam do gustu, może kolejne podejście coś zmieni.


6-lat

Dr Eureka - Bard

Wprawcie w ruch plastikowe fiolki i kolorowe molekuły, niczym prawdziwi naukowcy przekroczcie progi magicznego laboratorium!
Każdy z graczy otrzymuje trzy plastikowe fiolki, w których są po dwie molekuły (kulki) w trzech różnych kolorach.
Waszym zadaniem jest jak najszybsze stworzenie układu kulek, identycznego jak ten przedstawiony na karcie zadania. Ale, uwaga! Kulki nie mogą dotknąć Waszych rąk - musicie ostrożnie (ale szyyybko!) przelewać je z jednej fiolki do drugiej! Wygrywa najszybszy z graczy :)
Jeśli dodamy do tego proste zasady i akcesoria, które wprowadzają do rozgrywki klimat tajemniczego laboratorium, to otrzymamy mieszaninę, która długo nie przestanie fascynować małych i dużych chemików!




Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6+
Czas gry: 15 minut


Story Cubes MAX- Rebel

Nowy zestaw kości o boku 30mm może być używany w większej grupie graczy.
Został zaprojektowany:
Dla graczy o obniżonej sprawności manualnej.
Do korzystania w większych grupach, dla prowadzących zajęcia grupowe,
Dla użytkowników o słabszym wzroku.


Gra przeznaczona jest dla 1- graczy w wieku 6+
Czas gry: 2-20 minut
Źródło:http://wydawnictwo.rebel.pl/x.php/6,744/Story-Cubes-MAX.html

8-lat

Szalone wózki - Portal Games

W grze Szalone wózki dwie do czterech dwuosobowych drużyn wcielają się w role kierowców tytułowych pojazdów i rywalizują o pierwsze miejsce w Wielkim Wyścigu Wózków. Każda drużyna składa się z dwóch kierowców: siedzącego z przodu i siedzącego z tyłu. Każdy kierowca steruje innymi działaniami Wózka, np. przyspieszaniem, hamowaniem, skręcaniem itd. Aby wygrać, kierowcy z jednej drużyny muszą wykonywać skoordynowane działania, ale nie wolno im uzgadniać ze sobą swoich poczynań!
Rozgrywka składa się z dwóch części: z Kwalifikacji i finałowego Wyścigu. Drużyny, które jako pierwsza i druga dotrą do mety w fazie Kwalifikacji, uzyskają bonus na czas Wyścigu. Jednak tylko zwycięzca Wyścigu będzie mógł obnosić się z tytułem Czempiona Turnieju… do następnej rozgrywki, rzecz jasna.




















Gra przeznaczona jest dla 3-8 graczy w wieku 8+
Czas gry: 60 minut
Źródło:http://portalgames.pl/pl/szalone-wozki/


Bison – Piatnik

Ziemia drży, a w oddali unosi się wielka chmura kurzu. Grzmiący dźwięk dudniących kopyt rozbrzmiewa na całej prerii. To nie wróży dobrze dla wioski Indian leżącej za drugą rzeką - oto nieuchronnie zbliża się do niej wielkie stado dzikich bizonów!
Czy wodzowi wraz z jego czterema psami uda się uratować wioskę? Czy może to bizonom uda się dotrzeć do drugiej rzeki i ją przekroczyć?
W grze Bison jeden z graczy kieruje stadem dzikich bizonów, a drugi wodzem wraz z jego wiernymi psami. Zadaniem pierwszego jest przenieść drewniane żetony bawołów za linię drugiej rzeki, a wódz wraz z psami starają się do tego nie dopuścić.
Każda ze stron posiada unikalne zasady co do poruszania. Gra w ciekawy sposób pomaga przyswoić podstawowe umiejętności szachowe.




Gra przeznaczona jest dla 2 graczy w wieku 8+
Czas gry: 30 minut
Źródło:http://www.rebel.pl/product.php/1,302/102059/Bison-Bizon.html


10-lat

Miasto szpiegów – Rebel

Podczas gry zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
Każda z postaci dysponuje siłą wpływu - bazową cechą opisującą jak skutecznym jest agentem, narodowością, która w zależności od lokacji może oferować dodatkowe bonusy lub utrudnienia, jedną lub więcej specjalnych umiejętności oraz liczbę punktów zwycięstwa, które werbujący gracz otrzyma na koniec gry za posiadanie danej postaci w swojej siatce szpiegowskiej.



















Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 10+
Czas gry: 45-60 minut
Źródło:http://www.rebel.pl/product.php/1,302/101047/Miasto-Szpiegow-Estoril-1942.html


Gra pomyłek – Trefl

Czy wiesz, jakie fikcyjne stworzenie zieje ogniem? Myślisz, że to smok? A może… No właśnie! Sprawdź się w rozgrywce, w której prawidłowe odpowiedzi nie zawsze są właściwe, a absurdalne gwarantują sukces i dobrą zabawę! Gra pomyłek to gra na każdą okazję: do pubu, w podróż, na imprezę, na wieczór z rodziną i przyjaciółmi.
Gra pomyłek jest dziełem dwóch francuskich autorów: Bruno Cathala i Ludovic Maublanc. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów. Punkty zdobywa się, udzielając WŁAŚCIWYCH odpowiedzi na zadane pytania. Punkty można stracić, podając odpowiedzi NIEWŁAŚCIWE, czyli takie, które nie odpowiadają poleceniom. Oczywiście, to czy odpowiedź jest WŁAŚCIWA czy NIEWŁAŚCIWA zależy od konkretnej sytuacji, sami zobaczcie… Gamoń i Bystrzak nieźle Wam zamieszają w głowach i w zależności  od rozgrywanej partii, na to samo pytanie trzeba będzie udzielić czasem dobrej, a czasem złej odpowiedzi, a niekiedy… absurdalnej!


Gra przeznaczona jest dla 3-10 graczy w wieku 10+
Czas gry: 20 minut
Źródło:http://www.trefl.krakow.pl/gra-pomylek/






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz