sobota, 9 lipca 2016

Gry dla dzieci (5-10 lat) wydane w czerwcu

Wydawać by się mogło, że po Dniu Dziecka wydawcy będą chcieli odpocząć i na gry dla młodych miłośników planszówek przyjdzie nam poczekać. Tymczasem, nikt nie próżnował i w czasie wakacji nie będziemy się nudzić. Od małych kompaktowych karcianek, detektywistycznych zagadek, poprzez gry logiczne, na zręcznościowych kończąc. Duża różnorodność oznacza, że każdy znajdzie coś dla siebie.



6+
Leśna Draka - Tailor Games

Leśna draka to gra planszowa dla od 2 do 6 graczy w wieku od sześciu lat. Przed przystąpieniem do zabawy gracze budują planszę z kafli. Powstała w ten sposób polana za każdym razem jest inna, przez co każda rozgrywka będzie miała odmienny przebieg. Uczestnicy gry pomagają wiewiórkom w zbieraniu zapasów na zimę. Posługując się sprytem i logicznym myśleniem wybierają drogę przez polanę, by zebrać jak najwięcej owoców. Dodatkowo mogą korzystać ze specjalnych akcji, które ułatwią im to zadanie.




Gra przeznaczona jest dla 2-6 graczy w wieku 6+
Czas gry: 20 minut
Ahoj piraci - Egmont

Piraci podróżują po morzu karaibskim w poszukiwaniu ukrytych skarbów. Muszą je odnaleźć, załadować na pokład i bezpiecznie dostarczyć do portu. Po drodze napotkają innych piratów, tornada i różne przeciwności losu. Aby zdobyć cenne skarby, piraci często będą musieli podejmować ryzyko. Jeżeli jednak będą zbyt zachłanni, mogą stracić cenne łupy! Ahoj Piraci! to wspaniała gra rodzinna z elementem strategii oraz dreszczykiem emocji.


Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6+

8+
W cieniu tronu - Foxgames

Tajne stowarzyszenia działające w cieniu królewskiego tronu chcą przejąć władzę nad Starym Państwem. Intrygi, szantaż i groźby stanowią dla nich chleb powszedni. Im większa liczba sług, szlachty i dostojników znajduje się pod ich kontrolą, tym większa szansa na osiągnięcie ostatecznego celu. 
„W cieniu tronu” to prosta i szybka gra karciana, w której gracze zbierają zestawy kart zapewniające im specjalne moce i punkty zwycięstwa. Wspomniane moce ułatwiają zbieranie kart, zebrane karty określają punkty zwycięstwa, te zaś pozwalają ustalić, kto wygrał rozgrywkę. Wygrywa gracz, który będzie miał najwięcej punktów po zakończeniu gry.

















Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 8+
Czas gry: 20 minut

Gangi Nowego Jorku - Foxgames

Zanurz się w atmosferę intryg, podwójnych układów i zdrad toczących się wśród gangów XIX-wiecznego Nowego Jorku. Wraz ze swoimi zaufanymi ludźmi wkrocz do najniebezpieczniejszych zaułków dzielnicy The Five Points i zdobądź dominację nad przestępczym półświatkiem jednego z największych miast w Stanach Zjednoczonych.
Gangsterzy wspinają się po piramidzie ułożonej z kart, która symbolizuje znaną dzielnicę szumowin The Five Points, poczynając od podrzędnych ulic, poprzez coraz ważniejsze miejsca, aż do godności samego Władcy Przestępczego Podziemia. Gdy ten ostatni zostanie już wybrany,  gangsterzy mogą nadal walczyć o pozycję, zdradzając swoich sąsiadów i wbijając im noże w plecy.
Uczestnicy gry toczą wówczas rozgrywkę – zagrywając karty wpływów – aż do chwili, gdy wszyscy spasują, kończąc w ten sposób zabawę.


Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 8+
Czas gry: 20 minut



Vudu:Pigmeja vs Ninja - Black Monk Games

Z dalekiego Wschodu i z mrocznej dżungli przybywają nowi uczestnicy magicznego turnieju VuDu! Przynoszą ze sobą więcej klątw, czarów i artefaktów. Czy podejmiesz wyzwanie?
VuDu: Pigmeje vs Nindża to dodatek do gry VuDu. Wciel się w nindża albo zostań pigmejskim czarodziejem i rzucaj nowe, jeszcze bardziej komiczne Klątwy na swoich przeciwników! Nie daj się pokonać śmiechem! Ten dodatek wprowadza dwie nowe Szkoły Magii i pozwala na grę 2-8 graczy. Znajdziecie w nim także nowe Artefakty i Wieczne Klątwy.

















Gra przeznaczona jest dla 2-8 graczy w wieku 8+
Flick`em Up - Lacerta

Witaj w ekscytującym świecie „Flick ‘em Up! - Dzika strzelanka”. Dzięki wciągającym scenariuszom i wyjątkowym elementom krajobrazu przekształcisz swój stół kuchenny albo podłogę w salonie w małe, aczkolwiek bezwzględnie rządzone, miasteczko na dzikim zachodzie. Nabij kule w swojego Colta, ukryj się i strzelaj. Jeśli zakładasz, że twoi wrogowie okażą ci litość, to jesteś głupcem.
Bez względu na to, czy wcielisz się w rolę bandyty i będziesz terroryzował wioskę wraz z bandą znaną jako Klan Coopera, czy staniesz ramię w ramię z szeryfem egzekwującym prawo i broniącym niewinnych, „Flick ‘em Up! - Dzika Strzelanka” zaoferuje ci fascynującą podróż przez dziki zachód, którego nie zapomnisz przez długi, długi czas!
Życzymy ci samych trafionych strzałów, kowboju!




Gra przeznaczona jest dla 1-10 graczy w wieku 8+

Klasyczna gra w kości zamieniona na grę karcianą. Znajdziemy w niej wszystkie znane układy, takie jak: full, strit czy trójka. Należy znaleźć je jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze muszą być sprytni i zdecydować, czy poniosą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to będą mieć więcej kart, czy też zaryzykują i zaufają swojemu szczęściu...


Gra przeznaczona jest dla 2-5 graczy w wieku 8+

Team play - G3

W tym zaciętym pojedynku między dwoma drużynami, zwycięży ta, która zdobędzie więcej punktów zwycięstwa. Punkty zwycięstwa otrzymujemy za prawidłowe wykonanie zadań, znajdujących się na kartach. Uwaga! Wszystkie potrzebne karty, może zgarnąć ci sprzed nosa drużyna przeciwna, dlatego współpraca i gra zespołowa jest kluczem do sukcesu.
Brzmi prosto - niekoniecznie. Nie można się komunikować podczas przekazywania kart! Nie można zapytać partnera jakich kart potrzebuje, nie można też wskazywać jakie karty gracz chciałby otrzymać. Należy uważnie śledzić jakie karty dobiera partner. Przydatne może też być zapamiętywanie jakie karty gracz otrzymał od partnera i jakie karty zostały już zagrane.



Gra przeznaczona jest dla 3-6 graczy w wieku 8+

Qwirkle karciane -G3

Sześć różnych symboli w tym samym kolorze lub sześć takich samych symboli w różnych kolorach tworzy "Qwirkle". Do tego momentu zasady pozostają bez zmian. Jednak w przeciwieństwie do tradycyjnej gry, karty układa się w oddzielnych rzędach. Ponadto można je dowolnie przegrupowywać
i na nowo układać, próbując w ten sposób stworzyć i zebrać "Qwirkle". Oczywiście - zanim któryś ze współgraczy nie sprzątnie ich nam sprzed nosa.
 


Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 8+

9+
GIPF - Rebel

GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionków i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionków za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.
Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionków własnego koloru i zdobywanie pionków przeciwnika tak, aby w efekcie końcowym nie miał on już możliwości wprowadzenia do gry żadnych pionków.



Gra przeznaczona jest dla 2 graczy w wieku 9+
Yinsh - Rebel

Jeżeli gracze znają zasady gry GIPF, to z pewnością zauważą, że GIPF i YINSH mają ze sobą kilka wspólnych cech. Formowanie rzędów i usuwanie ich z planszy to tylko dwa takie przykłady. Mniej oczywistym, ale bardziej znaczącym "podobieństwem" obu gier jest to, że jeden ruch, może w jednej chwili spowodować wiele dobrego, a w innej może być najgorszym, co może przydarzyć się graczowi. Podczas gry w YINSH grający muszą bardzo na to uważać, mając przy tym na uwadze cel gry. Formowanie rzędu złożonego z 5 znaczników zbliża do zwycięstwa, ale jednocześnie kosztuje jeden pierścień, co sprawia, że gracz ma mniejsze pole manewru w dalszej części gry. Czasami opłaca się uformować rząd dla przeciwnika tylko po to, aby pozbawić go jednego pierścienia, jednak równie dobrze może się to przyczynić do jego zwycięstwa. Granica pomiędzy dobrym, a złym ruchem jest bardzo cienka i w dużej mierze zależy od sytuacji na planszy. Gracz musi wyczuć tę delikatną różnicę, aby to on zwyciężył, a nie jego przeciwnik. 



 Gra przeznaczona jest dla 2 graczy w wieku 9+

10+

Komisarz Wiktor: sprawa zaginionego obrazu – Tailor Games

Komisarz Wiktor ma przed sobą trudną sprawę i potrzebuje pomocy od 2 do 4 graczy, którzy podejmą wyzwanie zasiadając do tej dedukcyjnej gry. Gracze wcielą się w śledczych, którzy za pomocą kafelków z podobiznami podejrzanych będą szukać złodzieja. Zwycięzcą zostanie ten, komu uda się przyporządkować jak najwięcej cech z posiadanych rysopisów do sprawcy kradzieży. Nie będzie to łatwe, gdyż gracz próbując dowieść winy swojego podejrzanego będzie innym to zadanie utrudniał. Oczekiwana dedukcja i logiczne myślenie!
W pudełku znajdziecie także mini-grę „Tożsamość”, w której dwóch śledczych może zmierzyć się ze sobą w rozwiązywaniu zagadek na miarę znanego sprzed lat hitu Mastermind!



Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 10+

Automobile:Początki motoryzacji -G3

W grze "Automobile. Początki motoryzacji." gracze rozwijają początkujący przemysł motoryzacyjny. Między innymi będą musieli nieustannie przeprowadzać badania, żeby móc produkować coraz lepsze pojazdy i mocniejsze silniki, pamiętając przy tym o upodobaniach potencjalnych nabywców
i konkurencyjnych cenach. Oprócz tego będą brali udział w pierwszych wyścigach Grand Prix, które przyniosą im prestiż i pieniądze.
Dołącz do pionierów motoryzacji takich jak: Daimler, Benz czy Opel!






Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 10+

Multiuniversum - BoardAndDice

Tworzycie drużynę genialnych naukowców pracujących nad ściśle tajnym projektem w laboratorium w CERN. Podczas eksperymentowania z teletransportacją twoja drużyna dokonała przełomowego odkrycia – Portali do innych wymiarów!
Tylko to sobie wyobraź. Portal ukazuje się waszym oczom i już tylko krok dzieli was od alternatywnej rzeczywistości. Wszystko co musicie  zrobić to krok naprzód. 
Multiuniversum to gra karciana w, której gracze wykonują akcje ze swoich kart by przemieszczać się pomiędzy 5 modułami Zderzacza Hadronów, robić badania, konstruować narzędzia i w efekcie zamykać portale do alternatywnych rzeczywistości.


Gra przeznaczona jest dla 1-5 graczy w wieku 10+


Holmes:Sherlock&Mycroft - Rebel

W grze Holmes Sherlock & Mycroft każdy z dwóch graczy wcieli się w jednego z tytułowych detektywów, a jego celem będzie zdobycie jak jakwiększej ilości wskazówek dotyczących sprawy. Aby to zrobić będzie musiał skontaktować się z postaciami dobrze znanymi z prozy Arthura Conan Doyl'a.
Gra "Holmes: Sherlock & Mycroft"  trwa 7 tur (co odpowiada siedmiu dniom śledztwa). Każdego ranka na ulicach Londynu będzie pojawiała się nowa, słynna postać prosto z książek Artura Conana Doyla.
Każdy z graczy dysponuje 3 żetonami akcji, które może przemieszczać pomiędzy postaciami aby korzystać z ich specjalnych zdolności, pamiętając iż na jednej postaci gracz nie może trzymać dwóch żetonów.
Dzięki temu iż postacie wchodzą do gry losowo, każda rozgrywka jest inna, gracze muszą inaczej zaplanować swoje działania i ruchy.


Gra przeznaczona jest dla 2 graczy w wieku 10+



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz