Dla tych, którzy uwielbiają negatywną interakcję, chociaż w małym stopniu, stworzono Wulkany. Chcesz pozbawić kogoś złota? Proszę bardzo, oto 3 nowe kafle, które mogą trochę namieszać.
W wyprasce otrzymujemy trzy kafle wulkanów. Zastępujemy mini kopalnie złota, które odkładamy do pudełka. Pozostałe zasady pozostają takie same jak w wersji podstawowej.
Dotychczas nasi robotnicy przynosili nam jedynie zyski, za sprawą dodatku sytuacja ta może się zmienić. Za każdego pracownika, który będzie stykał się z kaflem wulkanu o wartości -1, oddamy do banku po jednej monecie. Sami sobie tego nie zrobimy, ale nasi współgracze tylko czekają na taką możliwość.
Kakao ma piękną wypraskę, jest w niej miejsce na każdy element. Wszystko wygląda estetycznie i cieszy oczy. To czego tu się czepiać? Ano tego, że przy każdym przenoszeniu gry, wszystko w środku się kotłuje. Można kłaść grę w poziomie, można przenosić powoli na paluszkach i uważać by nie wstrząsać zanadto pudełkiem, ale można też nabyć dodatek Wulkany. Po wyjęciu z tekturowej ramki trzech nowych kafli pól i czterech monet, możemy ją zgodnie w rysunkiem wykorzystać jako zabezpieczenie. Mała rzecz, a cieszy.
Próbowałam, potrząsałam, odwracałam do góry dnem i nic. Wszystko zostaje na swoim miejscu. Cieszy to serce moje, bo chociaż pedantką nie jestem, to porządek w grach lubię mieć i basta.
Czy warto dokupić Wulkany? Moim zadaniem warto, bo wprowadzają odrobinę interakcji. Możemy pozbawić kogoś kilku monet, zwiększając tym samym swoje szanse na zwycięstwo. I te komentarze, kiedy ze stosu kafli, odkrywamy wulkany. Komu uda się je wykorzystać i kto będzie musiał oddać swoje monety do kasy?
ZALETY
Nowe kafle, które odrobinę urozmaicają grę.
Kartonik, który przytrzymuje wszystkie elementy, uniemożliwiając przemieszczanie się ich wewnątrz pudełka.
WADY
Dla nielubiących negatywnych interakcji to zbędny wydatek.
OCENA STARSZYZNY 9 / 10
OCENA DZIECKA 9 / 10
Liczba graczy: 2-4
wiek: 8+
czas gry: 30 minut
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz