poniedziałek, 6 czerwca 2016

Gry dla dzieci (5-10 lat) wydane w maju

Przed Dniem Dziecka wydawnictwa miały pełne ręce roboty, co widać po ilości nowości. Do wyboru mamy gry logiczne, te do których potrzebny jest refleks oraz takie, przy których trzeba będzie wysilić szare komórki i  opracować jakąś strategię. Mamy karty, kości, żetony, stempelki, klepsydry i cyfrowe liczniki. Oj jest w czym wybierać.







5-lat
Torcik - G3

Gracze równocześnie przekazują sobie po jednej karcie z tortem. Osoba, która jako pierwsza zbierze 5 kart w tym samym kolorze, szybko kładzie rękę na płytce z tortem. Pozostali gracze podążają za nią, tworząc w ten sposób stos z dłoni. Gracz, który zareaguje najwolniej, otrzymuje pieczątkę. Wygrywa ten, kto zgromadzi najmniej stempelków. Dynamiczna i apetyczna gra, w której nie obejdzie się bez kleksów!

















Gra przeznaczona jest dla 3-6 graczy w wieku 5+
Czas gry: 15 minut

Leo wybiera się do fryzjera - G3

Lew Leo wybiera się do fryzjera, ponieważ grzywa dosłownie go przerasta! Rusza więc do salonu fryzjera Kędziorka. Wcale mu się jednak nie spieszy i co rusz ucina sobie pogawędkę ze spotkanymi po drodze zwierzętami.
Zapamiętujcie, kogo spotyka Leo i wspólnymi siłami postarajcie się przyprowadzić go do fryzjera, zanim grzywa za bardzo się rozrośnie!


Gra przeznaczona jest dla 2-5 graczy w wieku 5+
Czas gry: 30 minut



6-lat

Straszny Dwór - FoxGames

Na wzgórzu za twoim domem znajduje się posępny, opuszczony dwór spowity wieczną mgłą. Wraz ze swoją wierną podwórkową bandą lubicie się tam zakradać przez starą, przerdzewiałą bramę i grać w cykora.
Wczorajsza wyprawa była jednak inna, ponieważ dostrzegliście we mgle dziwne, świetliste sylwetki. Dorośli nigdy wam nie uwierzą, postanowiliście więc, że uratujecie miasto i za pomocą sprytu oraz wiedzy czerpanej z komiksów przepędzicie duchy tam, skąd przybyły.

















Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6+
Czas gry: 15 minut

Gobbit - Phalanx

Gobbit to zwariowana i emocjonująca gra imprezowa dla 2-8 graczy, w której raz będziesz przyjmował rolę atakującego drapieżnika próbującego pożreć uciekającą ofiarę, a już za chwilę sytuacja może się odwrócić i to twoim zadaniem będzie ochronić się przed atakiem. Aby atakować lub się bronić, będziesz używać dłoni. Aby zaatakować, musisz jak najszybciej położyć dłoń na karcie zwierzęcia przeciwnika – jeśli atak się uda, zabierzesz jego karty. Aby się bronić, jak najszybciej połóż dłoń na karcie swojego zwierzęcia – jeśli się obronisz, zachowasz swoje karty. Wygrywa ostatni gracz posiadający karty.


Gra przeznaczona jest dla 2-8 graczy w wieku 6+
Czas gry: 15 minut
Gobbit Angry Birds - Phalanx

Gobbit Angry Birds to zwariowana i emocjonująca gra imprezowa dla 2-8 graczy, w której albo będziesz przyjmował rolę wściekłego ptaka walczącego ze świniami, albo odwrotnie – jako świnia będziesz atakował ptaki. Tylko uważaj – nigdy nie możesz zaatakować sam, w końcu w stadzie siła. I uważaj na jajka! Czy będziesz świnią, czy ptakiem – broń ich za wszelką cenę! Aby zaatakować, musisz jak najszybciej położyć dłoń na karcie zwierzęcia przeciwnika – jeśli atak się uda, zabierzesz jego karty. Aby się bronić, jak najszybciej połóż dłoń na karcie swojego zwierzęcia – zachowujesz wtedy swoje karty. Wygrywa ostatni gracz posiadający karty.
Wciągająca gra nie tylko dla fanów Angry Bird.



Gra przeznaczona jest dla 2-8 graczy w wieku 6+
Czas gry: 15 minut
Godzina duszków - Rebel

Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek, tak aby Strasiu mógł poruszać się po zamku i szukać ukrytych w ścianach magicznych przedmiotów. Jeśli graczowi uda się zdobyć dwa przedmioty, następuje zamiana ról.
Gracze muszą się jednak strzec, bowiem w zamczysku grasują doświadczeni Nawiedzacze, a czas szybko ucieka.
W wyznaczonym czasie gracze spróbują wspólnie wykonać zadania z wszystkich kart misji. Jeśli graczom powiedzie się ten brawurowy wyczyn, wygrają grę, a Strasiu zostanie Nawiedzaczem z prawdziwego zdarzenia!



Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6+
Czas gry: 20 minut



7-lat

Szeregowy Pingwin - Rebel

Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość, iż ta mała karcianka faktycznie jest grą o dominację nad obszarem, to te małe, cwane pingwiny potrafią nieźle zaleźć za skórę.
Co rundę musisz zadecydować, jakie karty przekazać przeciwnikom, a jakie zachować dla siebie. Następnie spośród posiadanych kart wybierasz jedną i zagrywasz. Zagrane karty zapewniają Ci wpływy na danym obszarze, za co na koniec gry dostaniesz punkty, jeśli na ręku posiadasz jeszcze karty należące do zdominowanego obszaru.
Dylemat jest więc dość spory: czy mocną kartę zagrać jako kartę dominacji zwiększając szansę na kontrolę obszaru, czy lepiej zostawić ją sobie na ręce jako dużą ilość punktów ryzykując, że nie uda mi się go zdominować? A może coś pośrodku?
Przewiduj ruchy innych i przygotuj się na nie tak, by wyjść na całej sytuacji jak najlepiej!
 
Gra przeznaczona jest dla 2-5 graczy w wieku 7+
Czas gry: 20 minut


Domek - Rebel

Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!
W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
Piękno i różnorodność kart (prawie 100 unikalnych grafik) potęgują przyjemność płynącą z każdej rozgrywki. Przejrzysta i bardzo spójna z tematem mechanika daje możliwość podejmowania za każdym razem nowych, ciekawych decyzji i budzi chęć zagrania w „Domek” po raz kolejny… i kolejny.



Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 7+
Czas gry: 30 minut

Źródło:http://wydawnictwo.rebel.pl/x.php/6,697/Domek.html


Siedem - Foxgames

Od zarania dziejów liczbie 7 przypisywano wyjątkowe znaczenie i cechy magiczne. Miała stanowić źródło ponadnaturalnych mocy oraz klucz do wytłumaczenia niezwykłych wydarzeń.
W grze karcianej „Siedem”  gracze dysponują wszystkimi nadprzyrodzonymi atrybutami siedmiu najsłynniejszych liczb 7 w całej historii ludzkości (7 mórz, 7 cudów świata, 7 fortun, 7 grzechów głównych, 7 kolorów, 7 etapów życia człowieka, 7 cnót boskich). Używają umiejętności kart, aby wykorzystać drzemiącą w nich moc do pokonania przeciwników.

Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 7+
Czas gry: 20 minut
Źródło:http://foxgames.pl/siedem/

8-lat


Złoto bohaterów -Rebel

Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które pragną odzyskać nielegalnie zrabowane im złoto. Gracze będą musieli połączyć siły, żeby pokonać strażników, którym nakazano pilnować bogactw. Choć gra opiera się na współpracy, prawdziwe Potwory zawsze będą chciały zdobyć więcej świecidełek od swoich kolegów. Tę dynamiczną grę karcianą wygra gracz, który wykaże się ponadprzeciętnym sprytem i zgarnie najwięcej złota!
Gracze próbują ograbić pokonanych strażników ze złotych monet o jak największej wartości, jednocześnie nie ponosząc zbyt wysokich kosztów leczenia swoich potworów. Wygra osoba, która na koniec gry będzie miała najwięcej złotych monet.


Gra przeznaczona jest dla 3-6 graczy w wieku 8+
Czas gry: 25-35 minut

Źródło:http://www.rebel.pl/product.php/1,1523/99850/Zloto-Bohaterow.html


Wyspa Skye -Lacerta

Miękki piasek na plażach, łagodne wzgórza i potężne łańcuchy górskie. Tak - ten wspaniały krajobraz może oczarować każdego. Niech ten sielankowy obraz jednak cię nie zmyli. Setki lat temu był to teren, na którym aż pięć klanów walczyło o dominację. Każdy z nich zawzięcie walczył o przejęcie każdego, nawet najmniejszego skrawka ziemi, jednocześnie próbując sprzedać tereny o małej użyteczności.
Walcz o dominację nad Wyspą Skye. Król może być tylko jeden! Zostanie nim ten spośród Lairdów, którego klan podbije najwięcej terytoriów i wykaże się sprytem w handlu. Każda kolejna rozgrywka będzie zupełnie inna, niż poprzednie.

















Gra przeznaczona jest dla 2-5 graczy w wieku 8+
Czas gry: 60 minut

Źródło:http://www.lacerta.pl/index.php/nasze-gry/wyspa-skye#nanogallery/nanoGallery/6279067808783707073

Kraby na fali - Foxgames

Kiedy nadchodzi przypływ, kraby szukają bezpiecznej kryjówki. Jednak często okazuje się, że nie starczy dla wszystkich miejsca, więc każdy krab musi wykazać się sprytem i wspiąć się na skorupę innego pobratymca, aby fale nie zabrały go z powrotem w morskie odmęty.
W momencie gdy wszyscy gracze poza jednym zostaną wyeliminowani, ostatni gracz pozostający w grze wygrywa i zdobywa tytuł króla wybrzeża.



Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 8+
Czas gry: 20 minut




Tempo -Granna

Jesteście gotowi na szalony wyścig słowny? Narzućcie innym własne Tempo, pędźcie do mety po zwycięstwo! W tę grę planszową można rywalizować indywidualnie, jak i drużynowo.
Dobrze sprawdzi się zarówno na rodzinnym spotkaniu, jak i na imprezie.

Szeroki zakres kategorii sprawi, że dobrze bawić będą się przy niej zarówno dorośli, jak i dzieci. Ponad 300 haseł i dwustronna plansza złożona z trzech wymiennych części zapewnią mnóstwo emocjonujących i wyjątkowych rozgrywek!
Gracze naprzemiennie wykonują ruchy po torach złożonych z liter. Na początku kolejki poznają hasło przewodnie. Wymyślane hasła muszą rozpoczynać się od litery, na której aktualnie znajduje się pionek gracza. Mają na to 30 sekund. Jeśli nie uda im się zmieścić w wyznaczonym czasie to nie poruszają się w danej kolejce.





Gra przeznaczona jest dla 2-12 graczy w wieku 8+
Czas gry: 30 minut

Źródło:http://sklep.granna.pl/tempo


Bongo - 2Pionki

Jesteś na afrykańskim safari. Wytęż wzrok bowiem zaczyna się wyścig i tylko najbardziej spostrzegawczy z was może go wygrać! Patrz uważnie i jako pierwszy podaj nazwę właściwego Zwierza! Ale uważaj! Musisz podać nazwę właściwego Zwierzaka, a nie byle jakiego! Bong to gra, w której liczy się spostrzegawczość, refleks i dedukcja! Gracze rzucają kośćmi przedstawiającymi zwierzęta oraz cyfry, a następnie każdy z nich stara się jak najszybciej odkryć zwierzaka, którego nazwę musi podać! To idealna gra dla wszystkich fanów takich gier jak Set czy Duuuszki!


Gra przeznaczona jest dla 2-8 graczy w wieku 8+
Czas gry: 15 minut

Źródło:http://portalgames.pl/sklep/pl/bongo-267.p.html


Bang Pojedynek - Bard

Bang! Pojedynek jest dwuosobową wersją gry Bang!, w której każdy z graczy wybiera określoną liczbę bohaterów z osobistej talii: stróżów prawa lub bandytów. Im większą liczbę bohaterów wybierzemy, tym dłuższa będzie rozgrywka. Każdy gracz rozpoczyna grę z dwoma bohaterami, stojącymi ramię w ramię, jeden obok drugiego.
Każdy gracz posiada także swoją osobistą talię akcji – stróże prawa specjalizują się w dobieraniu kart, a bandyci w stosowaniu sztuczek. Gracze na zmianę zagrywają karty tak, aby wyeliminować wrogie postacie z gry. Wygrywa ten, kto pierwszy wyeliminuje wszystkie postacie przeciwnika.


Gra przeznaczona jest dla 2 graczy w wieku 8+
Czas gry: 30 minut

Źródło:http://www.bard.pl/150,24691,oferta,gry-karciane,bang-pojedynek.htm

10-lat


Europa, czasy średniowiecza. Stanowicie grupę rzemieślników wytwarzających buty, beczki, szkło, skóry i wiele innych towarów.
Każdego dnia, o świcie, otwiera się targ, na którym możecie pozyskiwać surowce do produkcji towarów. Ten, komu uda się najlepiej zarządzić łańcuchami produkcji, zbierze najwięcej punktów zwycięstwa i wygra.

O mój zboże! to świetna gra karciana, która dorównuje niejednej planszówce pod względem możliwości układania i realizacji różnych strategii. To gra, która przez wiele rozgrywek z pewnością przyniesie sporo emocji i zagwarantuje za każdym razem świetną zabawę.

Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 10+
Czas gry: 30 minut




Potwory w Nowym Jorku - Egmont
Dołącz do walki o Nowy Jork!
Po zdobyciu Tokio potwory ruszyły do Nowego Jorku. Mają jeden cel zniszczyć wszystko, co stanie im na drodze. Aby wygrać, będziesz musiał atakować wrogów, niszczyć budowle i rozwijać swoje umiejętności. Uważaj na wojsko, które przywita cię czołgami i samolotami. Stań się najbardziej przerażającym ze wszystkich potworów i wygraj bitwę o Nowy Jork!
Długo oczekiwana kontynuacja Potworów w Tokio Polskiej Gry Roku 2014!
Rozbudowuje pomysły znane z pierwszej części!
Nowe sposoby zdobywania punktów zwycięstwa i energii!



Gra przeznaczona jest dla 2-6 graczy w wieku 10+
Czas gry: 45 minut

Źródło:https://sklep.egmont.pl/gry-planszowe/wszystkie/p,potwory-w-nowym-jorku,11705.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz