wtorek, 22 marca 2016

Plan wydawniczy Wydawnictwa G3

Nowości, nowości, nowości, ale nie tylko, kilka gier zyskało nową, odświeżoną szatę graficzną. Ilość gier, które ukażą się w tym roku jest imponująca. Wydawnictwo G3 nie da nam o sobie zapomnieć. Zapoznajcie się z ich planami dla poważnych graczy w wieku 4-8 lat na 2016 rok. 


                                                                          4+


Halli Galli Junior
Niebieskie, zielone, fioletowe… – kolorowe klauny biegają po arenie cyrkowej. Większość z nich jest wesoła, jednak co niektórzy są smutni, ponieważ zgubili swoje kapelusze. Zawsze, gdy dwaj szczęśliwi klauni w tym samym kolorze pojawią się na stole, trzeba szybko uderzyć w dzwonek. Gracz, który zadzwoni najszybciej zdobywa wszystkie stosy odkrytych kart.
Liczba graczy: 2-4
Czas: 15 min.
Wiek: 4+
(marzec)


Serpentina (tytuł tymczasowy)
W tej niezwykle barwnej grze wszyscy starają się budować węże przy pomocy kart. Gracze kolejno odkrywają karty z talii leżącej na środku stołu i dokładają je do węży leżących na stole. Jeżeli w ten sposób gracz dokończy węża, zdobywa go i umieszcza przed sobą. Rozgrywkę wygrywa gracz, który stworzy najdłuższego tęczowego węża.
Liczba graczy: 2-5
Czas: 15 min.
Wiek: 4+
(lipiec)


Zgadnij! Co jest inaczej?
Wystarczy chwila z zamkniętymi oczami, żeby coś się zmieniło. Z wy-łożonych na stole kart jedną się odwraca, przez co ilustracja nieznacznie się różni. Pytanie tylko, na czym polega różnica. Czy   ktoś włączył w domu światło? A może chłopiec przekrzywił czapkę? Jak najszybciej znajdź różnicę i dołóż na środek stołu jedną ze swoich kart. Osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart, wygrywa.
Liczba graczy: 2-6
Czas: 10 min.
Wiek: 4+
(maj)


                                                                        5+


Torcik
Dynamiczna i apetyczna gra, w której nie obejdzie się bez kleksów! Gracze równocześnie przekazują sobie po jednej karcie z tortem. Osoba, która jako pierwsza zbierze 5 kart w tym samym kolorze, szybko kładzie rękę na płytce z tortem. Pozostali gracze podążają za nią, tworząc w ten sposób stos z dłoni. Gracz, który zareaguje najwolniej, otrzymuje pieczątkę. Zwycięzcą zostaje ten, kto zgromadzi najmniej stempelków.
Liczba graczy: 3-6
Czas: 15 min.
Wiek: 5+
(maj)


                                                                           6+


Halli Galli (edycja 2016)
Do oferty G3 gra powróci z odświeżoną szatą graficzną. Śliwki, truskawki, banany i limonki – to nie tylko pyszne składniki na sałatkę owocową, ale również elementy gry! Gracze kolejno odwracają kartę, czekając aż na stole pojawi się 5 owoców tego samego rodzaju. Cała zabawa polega na tym, by dostrzec taki układ jak najszybciej i zadzwonić dzwonkiem. Pierwsza osoba, której się to uda, zdobywa wszystkie karty.
Liczba graczy: 2-6
Czas: 15 min.
Wiek: 6+
(marzec)


Leo
– wybiera się do fryzjera
Lew Leo musi wybrać się do fryzjera, ponieważ jego grzywa dosłownie go przerasta! W związku z tym wyrusza w drogę do salonu Boba. Jednak wcale mu się tam tak nie spieszy i co rusz ucina sobie pogawędkę ze spotykanymi po drodze zwierzętami. Zapamiętujcie na kogo natrafia na swojej drodze i wspólnymi siłami postarajcie się przyprowadzić go do fryzjera, zanim jego grzywa za bardzo się rozrośnie!
Liczba graczy: 2-5
Czas: 30 min.
Wiek: 6+
(maj)


Packa na muchy (2016)
Na początku je widać, jednak po chwili już ich nie ma. Niezależnie od tego czy jest to mała muszka czy tłuste muszysko, gdy packa idzie w ruch żadna z nich nie może czuć się bezpiecznie. Gracze kolejno odkrywają karty, kiedy pojawi się tytułowa packa wszyscy starają się jak najszybciej złapać najbardziej wartościowe muchy, które dają na koniec gry punkty zwycięstwa. Gra w odświeżonej szacie graficznej.
Liczba graczy: 2-8
Czas: 15 min.
Wiek: 6+
(marzec)

                                                                          7+


Zooloretto Junior
To młodszy brat Gry Roku 2007. Podobnie jak w podstawowej wersji gry każdy gracz wciela się w rolę dyrektora zoo i próbuje zgromadzić na swoich wybiegach możliwe jak najwięcej zwierząt. Jednak w jednej zagrodzie można umieszczać tylko zwierzęta tego samego gatunku. Uproszczone zasady i krótszy czas rozgrywki sprawiają, że Zooloretto Junior stanowi idealny wstęp do kolorowego świata Zooloretto.
Liczba graczy: 2-5
Czas: 30 min.
Wiek: 7+
(czerwiec)


Sałatka owocowa (tytuł tymczasowy)
Kwadratowa truskawka? Czemu by nie! W tej grze jest wszystko: okrągły niebieski banan, kwadratowa zielona pomarańcza a nawet pięciokątna czerwona cytryna! Ale żeby przygotować doskonałą owocową mieszankę, będziecie musieli znajdować idealne zestawy: uważnie obserwujcie, żeby każdy dokładany przez was składnik nie pokrywał się z żadną z trzech cech. Wygra osoba, która pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kafelków.
Liczba graczy: 1-6
Czas: 10-20 min.
Wiek: 7+
(czerwiec)


                                                                       8+


Do oferty G3 powróci gra karciana Trucizna z odświeżoną szatą graficzną. W pracowni wiedźmy bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków, uważając przy tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Niektórzy czasem dodają do kotłów zawartość fiolek z trucizną, chcąc w ten sposób pokrzyżować plany przeciwników. Należy zręcznie zagrywać swoje karty, tak aby na koniec gry mieć jak najmniej punktów ujemnych.
Liczba graczy: 3-6
Czas: 45 min.
Wiek: 8+
(marzec)

Knyf karciany
Klasyczna gra w kości zamieniona w karcianą, autorstwa Michaela Feldköttera. Znajdziemy w niej full, strit, trójki i inne znane układy. Należy znaleźć je wszystkie jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze muszą być sprytni i zdecydować, czy poniosą dotkliwą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to będą mieć więcej kart, czy też zaufają swojemu szczęściu.
Jest to gra karciana, dzięki której dobrze będą bawić się nie tylko miłośnicy kości i pokera. Gracze wystawiają na próbę swoje szczęście i próbują uniknąć punktów ujemnych.
Liczba graczy: 2-5
Czas: 30 min.
Wiek: 8+
(kwiecień)

Qwirkle Karciane

Sześć różnych symboli w tym samym kolorze lub sześć takich samych symboli w różnych kolorach tworzy Qwirkle. Do tego momentu zasady pozostają bez zmian. Jednak w przeciwieństwie do tradycyjnych Qwirkli, karty układa się w oddzielnych rzędach. Ponadto można je dowolnie przegrupowywać i na nowo układać, próbując w ten sposób stworzyć i zebrać Qwirkle. Oczywiście – zanim któryś ze współgraczy nie sprzątnie ich nam sprzed nosa…
Liczba graczy: 2-4
Czas: 30 min.
Wiek: 8+
(kwiecień)

Teamplay
To ekscytująca drużynowa gra karciana, której autorem jest Johannes Schmidauer-König. Jest to pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Trzeba zabrać karty, zanim przeciwnicy sprzątną je Wam sprzed nosa. Kluczem do sukcesu jest praca zespołowa, samotne wilki nie mają w tej grze żadnych szans.
Jest to gra karciana, dużo zabawy dostarczy początkującym jak i wytrawniejszym graczom. Gracze muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi. Przewidziany jest również wariant, w którym każdy walczy o wygraną indywidualnie.
Liczba graczy: 3-6
Czas: 30 min.
Wiek: 8+
(kwiecień)

Kakao: dodatek Czekolada
Wprowadza do rozgrywki 4 interesujące dodatki: CzekoladęSystem irygacyjnySzałasy i Mapy. Gracze będą mogli teraz zebrane owoce kakaowca przerabiać na czekoladę, dzięki czemu zdobędą jeszcze więcej złota za tę słodką pokusę. Wszystkie części można łączyć
z podstawową wersją gry.
Liczba graczy: 2-4
Czas: 60 min.
Wiek: 8+
(maj)


Karma
To uzależniająca gra, w której każdy gracz ma karty na ręce i na stole. Aby wygrać musi pozbyć się wszystkich kart. Jednak żeby móc zagrywać karty ze stołu, musi najpierw pozbyć się wszystkich kart z ręki. W swojej turze gracz musi zagrać kartę o takiej samej lub wyższej wartości niż wierzchnia karta stosu zagranych. Jeśli gracz nie może tego zrobić zabiera cały stos. Do tego dochodzą karty akcji, które mogą pomóc graczowi lub zaszkodzić przeciwnikom, ale pamiętajcie karma zawsze powraca.
Liczba graczy: 2-6
Czas: 20min.
Wiek: 8+
(lipiec)


Pomarańczowe historie
To 50 wakacyjnych zagadek dla ciekawych świata podróżników. Opowiadają o najdalszych zakątkach świata, orientalnych podróżach i niesamowitych przygodach! Będziecie podróżować po lądzie, głębinach lub przestworzach. Wybierzecie się na koniec świata lub na pobliskie pole namiotowe. Nie zawsze zna się cel podróży. Czasem to sama podróż jest celem… By rozwiązać zagadki musicie obserwować otaczający was świat z szeroko otwartymi oczyma!
Liczba graczy: 2+
Czas: 2-20 min./historię
Wiek: 8+
(sierpień)

Różowe historie
To 50 magicznych zagadek dla dziewczyn. Opowiadają o za-czarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice i wróżki, księżniczki i gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane… Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
Liczba graczy: 2+
Czas: 2-20 min./historię
Wiek: 8+
(sierpień)

Fioletowe historie
To 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych nocnych marków. Opowiadają o tajemniczym świecie cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry. Okazuje się, że nawet niezwykłe istoty miewają problemy. Pomóżcie im! Rozproszcie tajemnicze ciemności i rozwikłajcie zagadkę – bez pomocy magii.
Liczba graczy: 2+
Czas: 2-20 min./historię
Wiek: 8+
(fioletowe historie)

Crazy Bullets – Szalone kule (tytuł tymczasowy)
Na Dzikim Zachodzie pojedynki są najlepszym sposobem na rozwiązywanie wszelkich sporów. Co się stanie jeśli kule wystrzelone z rewolweru oszaleją i będą podążać sobie tylko znaną drogą? Kiedy opadnie dym, tylko najszybsi przetrwają natarcie Szalonych kul. Sprawdź czy jesteś szybszy niż… twój własny cień?
Liczba graczy: 2-4
Czas: 15 min.
Wiek: 8+
(październik)

Animals on Board (tytuł tymczasowy)
Każdy gracz ma swoją arkę, na której chce zebrać jak najwięcej zwierząt. Niestety pewien osobnik zwany Noe zastrzegł, że wszystkie pary zwierząt są jego. Przez to gracze nie mogą mieć na arkach dokładnie dwóch takich samych zwierząt. Jednak nikt nie zakazał im posiadania trzech, czterech czy nawet pięciu zwierząt z tego samego gatunku. Takie grupy zwierząt są najcenniejsze. Jednak rzadko kiedy udaje się stworzyć grupę bez wprowadzenia na arkę pary… Wygra gracz, który na koniec gry będzie miał na swojej arce najcenniejsze zwierzęta.
Liczba graczy: 2-4
Czas: 30 min.
Wiek: 8+
(wrzesień)


OMG (tytuł tymczasowy)
Przez tysiące lat Zeus władał na Olimpie. Po niezliczonych atakach innych bogów, które miały na celu zdetronizowanie go, ogłosił konkurs między dwunastoma bogami. Używają oni swoich spe-cjalnych mocy, aby przezwyciężyć pozostałych. Tylko jeden z nich może rządzić śmiertelnikami. Czy uda ci się dostąpić tego zaszczytu?
Liczba graczy: 2-6
Czas: 20 min.
Wiek: 8+
(październik)

Zooloretto (edycja 2016)
Każdy gracz jest właścicielem ogrodu zoologicznego. Gracze zdobywają punkty poprzez zachęcenie do swoich zoo możliwie największej liczby odwiedzających. W tym celu muszą pozyskiwać stada zwierząt. Jeżeli graczowi uda się zakupić do swojego zoo wiele zwierząt tego samego gatunku, to będzie później mógł je rozmnażać. Kiedy wybiegi będą pełne, zwierzęta będą musiały być schowane w schronach, a gracz straci punkty. Małe budki z je-dzeniem znajdujące się w pobliżu wybiegów zagwarantują mini-malną liczbę odwiedzających. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów zostanie zwycięzcą. Gra w odświeżonej szacie graficznej.
Liczba graczy: 2-5
Czas: 45 min.
Wiek: 8+
(listopad)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz